Eerste Rolling Dinner van Kiwanis Club een feit

Eerste Rolling Dinner van Kiwanis Club een feit

Op zaterdag 31 mei had Kiwanis Club de primeur: zijn eerste eigen rolling dinner. De eerste opzet was nog bescheiden qua aantallen zodat we het concept goed konden testen. Spoiler alert: de test is meer dan geslaagd! 

De pret begint al bij de voorbereiding. Drie groepen mannen die zich het hoofd breken over wat zij zullen gaan kokerellen voor de dames.  Evenzovele groepjes dames fietsen op de avond zelf de drie keukens af om respectievelijk een voor-, hoofd- en nagerecht te verorberen. Dat vraagt dus om mooie recepten, goede ingredienten, dito bereiding en bijpassende wijnen. 

De opzet voor dit rolling dinner kwam van ons gewaardeerde lid Stephan, die dit kende vanuit zijn vorige leven bij de Kiwanis in Nijmegen. Zo nemen we de goede dingen van elkaar over. 

Het was een geweldig lekker, gezellige en geslaagde avond, die we afsloten met een gezamenlijk naborrel bij Marco en Margit. Het hielp natuurlijk ook dat we de hele avond lekker buiten konden zitten bij een temperatuurtje van 24 graden. Voor herhaling vatbaar? Zeker weten. 

Deel deze post