Nieuwe lid: Marc van den Heuvel

Ik ben Marc van den Heuvel, 52 jaar en al bijna 25 jaar gelukkig getrouwd met Bernice en samen hebben wij twee kinderen, Charlotte (19) en Paul (17). Ik ben opgegroeid in Berghem, daarna uitgevlogen, maar sinds 2008 teruggekeerd naar mijn ouderlijk huis aan de Burgemeester van Erpstraat en hier wonen wij nog steeds.

In 2009 werd ik gevraagd om voorzitter te worden van Stichting Carnaval Berghem. Dit heb ik 11 jaar gedaan en samen met alle vrijwillligers hebben we veel tijd en energie gestoken om het mooie feest Carnaval binnen onze gemeenschap voor jong en oud op een nog hoger plan te brengen.

In het dagelijks leven bekleed ik de functie van Head of Transfer Pricing bij Smurfit Kappa, een internationaal concern binnen de verpakkingsindustrie waar ik mij bezig houd met de interne verrekenprijzen. Tevens ben ik lid van het pensioenfondsbestuur van Smurfit Kappa. Daarnaast ben ik sinds 2018 actief binnen de gemeentepolitiek.

Eind 2022 werd ik gevraagd om kennis te komen maken bij Kiwanis Oss. Deze kennismaking gaf mij meteen een goed gevoel en ik heb dan ook niet lang na hoeven te denken of ik lid wilde worden van deze mooie en gezellige service club waar ik me in de toekomst onder meer zal gaan inzetten bij de organisatie van onze Truckrun.