Nieuw lid: Theo Venrooij

Ik ben Theo Venrooij, getrouwd met Aranka. We hebben twee uitwonende kinderen, Ashley (33) SEH verpleegkundige en Kieran (28), docent weerbaarheidstraining en zelfverdediging bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid. De werkgever waar ik overigens bijna ook al 40 jaar werk. De laatste dertig jaar als directeur van verschillende penitentiaire inrichtingen in het land. Na een eerste kennismaking met de Kiwanis Club Oss was ik gelijk verkocht. De doelstellingen en de gezelligheid die ik al snel ervaarde spraken mij gelijk aan en ik nam snel het besluit dat ik graag deel wilde uitmaken van deze gezellige club. Ik hoop een constructieve bijdrage te kunnen leveren aan de doelstellingen en activiteiten die op de agenda staan. Plezier en inzet staan wat mij betreft voorop.