Kiwanis Oss ondersteunt stichting Kidz-Taz bij het sinterklaasfeest

Stichting Kidz-Taz ondersteunt kinderen tot en met 12 jaar die opgroeien in gezinnen met een minimum inkomen. De Stichting geeft geen financiële bijdrage, maar organiseert een aantal leuke activiteiten door het jaar heen.

Het jaarlijkse Sinterklaasfeest wordt inmiddels al enige jaren ondersteund met een geldelijke bijdrage van Kiwanis Oss waarmee een groot deel van de kosten van dit feest betaald kunnen worden.

In wijkcentrum De Hille werd met vele vrijwilligers onder leiding van mevr. Annie van Bakel een knallend sinterklaasfeest gehouden.

Namens serviceclub Kiwanis verzorgden de pieten een spetterende sinterklaasmiddag. Jurrien van der Veer dankte namens Kiwanis club Oss de inzet van de vrijwilligers en bracht de boodschap over dat Kiwanis ook een geldelijke bijdrage van 750 euro geeft om dit feest en andere activiteiten van Kidz-Taz mogelijk te maken. Dit evenement past in de doelstelling van Kiwanis, die zich inzet voor kinderen van de wereld onder het moto “We’r serving the children of the world”.

De middag werd ingevuld met grime, tekenen en knutselen. De disjockey zorgde voor de muzikale noot.

Sinterklaas en zijn pieten werd na afloop enthousiast uitgezwaaid door de tientallen blije kinderen.