Bestuurswisseling

2 nieuwe enthousiaste leden versterken het bestuur

Op woensdag 11 oktober jl. vond de jaarvergadering plaats. Een van de onderwerpen betrof een wisseling in het bestuur. Met groot genoegen kon het bestuur Jan van den Braak benoemen als de nieuwe President-elect! Naast Jan zal Henri van den Hurk het bestuur versterken als algemeen bestuurslid.

Dat betekende helaas ook dat we afscheid moesten nemen van twee zeer gewaardeerde bestuursleden die hun diensten gedurende vele jaren beschikbaar hebben gesteld: Han-Michiel Verroen en Alphons Bakker. President Teun Morselt bedankte hun met de nodige woorden en overhandigde beide een mooi boek over de historie van Oss.

De rest van het bestuur blijft bestaan uit Teun Morselt, Marco van Grunsven (penningmeester) en Bart Lamers (Secretaris).

Deel deze post